Voditelj HRT-ovog Dnevnika napravio lapsus: ‘Documenta, B.a.B.e i kučk…’

0
Foto: HRT

Dnevnik HRT-a objavio je vijest o pismu udruga koje su reagirale na izjave predsjednika Zorana Milanovića o genocidu u Srebrenici i ubojstvu obitelji Zec. 

Prilog je najavio Đurica Drobac, a potkrao mu se i jedan mali lapsus, ali brzo se ispravio. 

“Osamnaest udruga za ljudska prava među kojima su Centar za mirovne studije, Gong, Documenta, B.a.B.e i kučk…”, rekao je voditelj prije nego što se ispravio i rekao ‘Kuća ljudskih prava Zagreb’.

Pismo u kojem su udruge u istu rečenicu stavile Franju Tuđmana i Ratka Mladića pročitajte OVDJE.  Milanoviću su poručili da je “prešao na mračnu stranu” jer umjesto da brani temeljna ljudska prava i slobode sve više postaje govornik s rigidnim nacionalističkim programom. 

Ivica R.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here