On nije mrtav! Reuters objavio preuranjenu osmrtnicu Georgeu Sorosu

    0
    Foto: Snimka zaslona YouTube

    Kako javlja Forbes novinska agencija Reuters je objavila pa povukla vijest da je umro George SOROS. Vijest više nije vidljiva na stranica Reutersa

    U opsežnom tekstu koji je napisao reporter Todd Eastham, Reuters je hvalio Sorosa: “George Soros, koji je umro XXX u dobi od XXX, bio je predatorski i iznimno uspješan financijer i investitor, koji je godinama raspravljao protiv iste vrste slobodnog kapitalizma koji mu je donio milijarde.”

    Kada je upitan za komentar, savjetnik za upravljanje fondom Soros Michael Vachon je naglasio da je njegov šef daleko od mrtvog. Zapravo, Vachon je rekao da je razgovarao sa Sorosem samo nekoliko minuta prije. S 82 godine, predvodnik hadge fondova imao je neto vrijednost od 19,2 milijarde dolara prema Forbesovoj listi milijardera iz ožujka 2013.

    Publikacije i mediji rutinski pišu nekrologe za javne osobe unaprijed i rijetko se dogodi da ih objave prije nego što je osoba uistinu mrtva. Ipak nije nepoznato da je primjerice Bloomberg 2008. objavio preuranjenu osmrtnicu Steveu Jobsu.

    Reuters je priznao pogrešku u tvitu, rekavši da su “povukli članak čim se pojavio”. Informativna služba objavila je ovaj ispravak. Međutim, vijest je bila jako zanimljiva i vrlo brzo postala je viralna pod naslovom: “George Soros, zagonetni financijer, liberalni filantrop umro je u XX.”

    Reuters je povukao priču sa svoje web stranice, a još uvijek je možete pročitati na Forbesovoj Scribd stranici OVDJE..